• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : بنيانگذارمدرسه اکابر درکاشان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام جناب آقاي فرهنگ!
    از لطف شما خيلي ممنونم. از اينکه به وبلاگ من سر زديد و من رو راهنمايي کرديد خيلي خوشحال شدم.
    درباره لوگوي وبلاگ بايد بگم نوشته شده اسلام دين جاودان نه اسلام دين خاوران! طراح قالب هم سايت عاشورا دات آي آر هست که خدمات وبلاگ نويسي مذهبي ارائه مي کنه.
    در مورد نام ابتهاج و معرفي شادي حقيقي من هم دقيقا چنين تفکري داشتم. البته در ابتدا ميخواستم نام ثامر به معني ثمر دهنده رو براي وبلاگ انتخاب کنم چرا که انتخاب راه درست و صحيح که همان اسلام و شيعه ي اثني عشري است قطعا ثمره ي شيريني خواهد داشت اما بعد نظرم عوض شد و به همان دلايلي که شما فرموديد نام ابتهاج را انتخاب کردم چون امروز شاد بودن به لهو و لعب و سبک سري معرفي شده و هم چنين کساني که دلشون با بچه حزب اللهي ها و هيئتي ها صاف نيست ميگن هميشه شما در غم و اندوه به سر مي بريد و همش فکر روضه و هيئت و اين مسائل هستيد در صورتي که شادي واقعي بودن با خدا و لذت بردن از اعمال عبادي بايد باشه. انشاءالله اگر بتوانم مقاله اي رو در اين خصوص تهيه مي کنم و در وبلاگ قرار مي دهم. يا علي
    پاسخ

    سلام! پس به اين ترتيب وبلاگ شما لوگوي جالب و پرمحتوايي دارد.خواندن خط شکسته نستعليق تخصص مي خواهد.پير چشمي هم خودش آفتي است که فعلاً گريبان من را نيز گرفته است. تحليل شما کاملاً درست است و در دنياي مجازي مي طلبد که وبلاگ بهجت آفرين و شاد باشد.برايتان آرزوي موفقيت دارم. در ضمن آدرس شما را در پيوندهاي روزانه سديد قرار دادم تا همچنان ارتباطات برقرار بماند. خانواده را سلام برسانيد.