• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : صهيونيسم كودك كش
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام جناب فرهنگ
    منتظر نظر ارزشمندتون براي قسمت دم داستانم هستم ممنون ميشم
    ... از مطلبي که درباره شهيد منتظري گذاشتيد بهر کافي برديم
    پاسخ

    سلام! داستان پر هيجاني است و عواطف و احساسات خوب انتقال يافته است.به نظرم رسيد که در اتومبيلي که عازم بيمارستان است، آن دخترخانمي که خدا و پيغمبر را به کمک مي طلبيد، اين دختر بگويد: من در دلم حرص مي خوردم چون اعتقادي به اين چيزها نداشتم./ آن جا هم که روي نيمکت بيمارستان نشسته است بگويد داشتم از جايم بلند مي شدم که متوجه صدايي شدم که مي گفت: خانم ساعت چند است؟...پاراگراف بعد هم کلمه ي «در »اضافه است( من در تا دقايقي پيش روي او نشسه بودم...) در قسمت:ذکر يعني خدا رو صدا زدن، ازش کمک خواستن و بيادش بودن- نميشه همينجوري صداش کرد ؟ اين جمله را بهتر است که بگويد: با خودم گفتم «حتما بايد از اين امل بازيا دراريد ؟؟ » از اين که به سديد کاشان سر زديد ممنونم.
    باسلام
    ازخواندن وبلاگ تان لذت بردم.مطالب ارزنده ومفبدي بودخاصه پست (غديري ترين شهر).ضمنادر(المصباح)لينک تان نمودم.به اميدهمکاري بيشتر.
    لحظه هايتان قرين شادي .
    پاسخ

    سلام! از لطف شما ممنون و سپاسگزارم.
    + معبر سايبري فندرسک 
    سلام بزرگوار
    خدا قوت.
    منتظر نظر زيباي شما در خصوص مطلب جديدم هستم.

    عنوان : هرکس ساپورت نپوشه احمقه!!!
    لينک : http://sayberi174.persianblog.ir/post/1591/
    پاسخ

    سلام! وبسايت جالب و پر محتوايي داريد. از مطالب خوبتان استفاده كردم و يك پيشنهاد هم دارم و آن اينكه تا جايي که مقدور است کلمات را شکسته و عاميانه ننويسيد. البته شما مي خواهيد صميميت را انتقال دهيد و اين خوب است ولي با کلمات هم مي شود چنين حسي را به وجود آورد.با اجازه ي شما يك بخش از اين مبحث را با اندكي ويرايش در اين جا مي آورم:خياط هاي زرنگ براي بلهوسي و لذت بردن از ناموس يک ملت لباس هايي بسيار تنگ و زننده ابداع مي کنندو به بهانه مد و باکلاس بودن وانمود مي کنندکه انگار هرکس ازين لباس ها به تن کند خيلي فهميده و عاقل است و هرکس نپوشد گويي كه امل و عقب افتاده است.عده اي مثل پادشاه داستان (لباس جديد امپراتور اثر هانس كريستين آندرسن دانمارکي)،حماقت مي کنند و اين لباس هاي جلف و بدن نماي ساپورت را مي پوشند و جلوي پير و جوان رژه مي روند تا از سوي كساني که به دنبال بلهوسي و لذت جويي هستند مورد تمجيد قرار گيرند. فهميده هايي هم كه حاضر نيستند اين لباس ها را بپوشند از سوي همان زرنگ هاي حقه باز ، متهم به بي کلاسي و امل بودن مي شوند.پيامبر اکرم (ص): هلاکت زنان امت من در دو چيز سرخ است:يکي طلا و ديگري لباس هاي نازک و بدن نما. (شيخ مفيد، امالي) از اين که به سديد کاشان سر زديد ممنونم.
    « فروتني در برابر حق »

    امام كاظم عليه السلام:

    إنَّ لُقمانَ عليه السلام قالَ لاِبنِهِ: تَواضَع لِلحَقِّ تَكُن أعقَلَ النّاسِ، وإنَّ الكَيِّسَ لَدَى الحَقِّ يَسيرٌ؛

    لقمان به پسرش گفت: «در برابر حق، فروتن باش تا عاقلترينِ مردم باشى. زيرك و باهوش، در برابر حق، آرام است».

    الكافي: ج 1 ص 16 ح 12 / حکمت نامه لقمان، ص126
    پاسخ

    سلام! از سايت شهيد علم بازديد به عمل آمد.(شجره طيبه صالحين پايگاه مقاومت حضرت ولي عصر آبپخش-حلقه شهيد مصطفي احمدي روشن ). برايتان آرزوي موفقيت دارم.
    + Eadver 
    با سلام
    با ما تبادل لينك كنيد و آمار بازديد سايتتان را افزايش دهيد
    كافي است در سامانه تبادل لينك Eadver ثبت نام كنيد
    شبكه بزرگ تجاري Eadver با هزاران بازديد در روز ، مكان مناسبي است براي اينكه سايت يا وبلاگ شما هم ديده شود و بازديد بيشتري داشته باشد.
    لينك ثبت نام :
    http://www.eadver.com/exchangelink.aspx

    + امين 
    دوست خوبم،
    من طراح سايت هستم و براي افزايش نمونه کارهايم تصميم گرفته ام تا چند نمونه سايت رايگان را براي تعدادي معدودي از مشتريانم طراحي کنم.
    براي سفارش طراحي سايت رايگان، به گوگل برويد و عبارت

    طراحي سايت نويا

    را تايپ نماييد. سپس وارد سايت ما شويد و سفارش خود را ثبت نماييد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 93 مرداد 14 نوشته شما با عنوان صهيونيسم كودك كش برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن حامدگودرزپور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام! ممنون و سپاسگزارم.موفق باشيد!
    (ارسال کامنت گروهي) ارسال ده ها کامنت در دقيقه به صورت اتوماتيک با سرعت وبلاگتان را به بقيه معرفي کنيد! http://robotblog.ir -------------- http://www.robotblog.ir سيستم اتوماتيک ارسال نظر گروهي
    اميرالمومنين عليه‌السلام فرمودند: همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه تحت عنوان «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» کرده است.

    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و بازنشر محتواهايي با رويکرد ديني در اين موضوع، همچون: يادداشت، مقاله، نقد و تحليل، عکس، پوستر، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد. لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» اطلاع دهيد

    http://www.jonbeshnet.ir/news/33132
    سلام عزيزم خوبي!! خسته نباشي :*
    با وبلاگت حال کردم.ايول
    چون ديدم براي وبلاگت خيلي زحمت ميکشي اينو ميگم
    برو به اين سايتي که ادرس گزاشتم
    ازش لينک بگير رايگانه
    بازديدت زياد ميشه