• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : يك خاطره ي جنگي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نوش آبادي 
    اين وسط داستان هاي جبهه ي جنابعالي گم شد!!!
    پاسخ

    سلام! حق با جناب عالي است! ما هنوز زنده هستيم و حقايق انقلاب اسلامي را انكار و يا تحريف مي كنند.وظيفه ي يكايك ماست كه تا دير نشده همه ي زحماتي را كه براي انقلاب اسلامي كشيده شده است با قلم و بيان و هنر ثبت تاريخ نماييم.از باب نمونه، جناب عالي چون خاطره ي اعزام دانش آموزان را در ايّام نوروز سال1364براي بازسازي روستاي مليحه سعدون هويزه خوانده ايد، شناختي كه پيدا كرده ايد محدود به همان شده است؛ حال آنكه در سال 1359 چند روز قبل از جنگ،با جمعي از دوستان معلم و چند دانش آموز،داوطلبانه عازم منطقه ي بلوچستان شده بوديم و اين سفر فرهنگي بنده چهار سال به طول انجاميدوآن موقع هم امتياز دنيايي در كار نبود تا شبهه ي دنيا دوستي به وجود بيايد.دو دانش آموز كاشاني :سعيد شعار و محمّد ثابت در همان منطقه به دست اشرار و قاچاقچيان به شهادت رسيدند.نيمه ي دوم سال1363 كه بنا به الزام وزارت آموزش و پرورش به كاشان برگشتيم موفق شديم چند ماه بعد دانش آموزان هنرستاني را در نوروز 64 به هويزه ببريم . معلميني مثل من چون تعهّد پنج سال خدمت به آموزش و پرورش داشتند،از خدمت سربازي معاف بودند. لذا بسيجي شديم و در اواخر سال 64آموزش نظامي ديديم و از 17 اسفند 64 تا مهر سال 67يعني پايان جنگ سه نوبت به جبهه اعزام شدم...
    + نوش آبادي 
    مرگ بر آمريکا. نکند مرگ بر آمريکا را هم مصادره به مطلوب کرده ايد؟! ما با آقاي خوش عمل مشکلي نداريم و همصدا ميگوييم مرگ بر آمريکا.
    پاسخ

    سلام ! آفرين برشما باد! حالا مشخص شد كه اهل تبّري هستيد؛ اين نيمي از وظيفه ي مسلماني بود، مي ماند نيمه ي ديگر كه تولّي است.اميدوارم كه زودتر از امثال بنده كه عقب قافله هستيم ولايتمداري خودتان را نيز نشان دهيد و به جز دل باختن به مقام امام معصوم(ع) و جانشين و نايب برحقش در عصر حاضر، دنبال چيز ديگري نباشيد.آن هايي كه رفتند كاري حسيني كردند و آن هايي كه هستند بايد كاري زينبي كنند وگرنه يزيدي اند.موفق و عاقبت به خير باشيد!
    + نوش آبادي 
    جناب خوش عمل کاشاني! آقاي فرهنک در 8سال دفاع مقدس ، بمدت 2 هفته ، آنهم جهت بازديد از پشت جبهه در جبهه هاي حق عليه باطل حضوري فعال و سلحشورانه! داشته اند. دو هفته اي که سرشار از خاطره است و رمان جديد ايشان بزودي بر اين اساس منتشر و بي ترديد کتاب "دا" را در جيب ساعتي شلوار مبارکشان خواهد گذاشت!
    پاسخ

    سلام عليكم و بماصبرتم!به شما نيش آبادي عزيز تبريك مي گويم كه هشت سال را در دفاع ازارزش هاي اين ملّت مقاومت كرديد و امروز تاب تحمّل يك مرگ برآمريكاي جناب خوش عمل را نداريد. اميدوارم همان دو هفته بازديد- بنا به فرمايش خيالبافانه ي شما-آن قدر اثر داشته است كه امروز وادارمان كرده است تابگوييم مرگ برآمريكا! شما بفرماييدكه كدام شاخ غول آمريكا را شكسته ايد؟

    درود- از اينکه بهري را مي بينم که بهار پروراني در خود مي پروراند خدا را شاک رم از بذل عنايت حضرتعالي به اين حقير متشکرم ، اگر جنابعالي رياست محترم سابق اداره ارشاد اين بلديه بوده ايد لطفا تاييد نماييد تا ارتباطات مستحکم تر گردد . ممنون نوحي
    پاسخ

    سلام.درست حدس زديد.ارادت همچنان باقي است.سال نو بر شما و خانواده ي محترم مبارك باد!
    با سلام. فرهنگ عزيز ! پيشنهاد ميکنم خاطرات خود از جبهه و جنگ را از طريق دفتر ادبيات مقاومت به صورت کتاب منتشر کنيد. مسلما چنين کتابي با اقبال همگاني مواجه خواهد شد . ضمنا مقام معظم رهبري -روحي فداه- جنين کتابهايي را بسيار دوست ميدارند و مطالعه ميکنند. سربلند باشيد.
    پاسخ

    سلام.از نظر لطف شما ممنونم. مي دانيد كه بيشتر مهاجر بوده ام . با اين وجود سعي مي كنم در فرصت هايي كه پيش مي آيد،از همين مقدار كم سابقه ي جبهه، مواردي را يادداشت نمايم تا نام ما را هم به عنوان خريداران يوسف انقلاب اسلامي ثبت نمايند.راهنمايي فرماييد.متشكرم.