• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : يک کاشاني خستگي ناپذير­در امر به معروف و نهي از منکر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فاطمي 
    ببخشيد برادر. فکر ميکردم مايل به بحث و تضارب آرا هستيد. شما هم کم ما را ننواخته ايد! ايرادي ندارد. کل حزب بما لديهم فرحون. باز خدا پدرتان را بيامرزد که مرا خس و خاشاک و فتنه گر نخوانديد. ديگر نظري در وبلاگتان نخواهم گذاشت. گرچه هنوز بر اين باورم که متاسفانه خانه از پايبست ويران است. شک ندارم که نيتتان خيراست و از معدود پاکان اقتصادي هستيد. مشکل من با روشهاست نه اصول.خدا نگهدار التماس حلاليت.
    پاسخ

    سلام! انتظار نداشتم با اين سرعت ميدان را خالي كنيد. من فقط آينگي كردم.بحث و تضارب آرا قانون و قاعده اي دارد و به حتم توهين و تحقير در آن راهي ندارد. حتماً مستحضر هستيد كه بحث با جدل تفاوت اساسي دارد. در بحث هردو طرف مي خواهند به حقيقت برسند ولي در جدل هركس سعي دارد كه خود را حق جلوه دهد. چنانچه در اصول اختلافي نباشد و تنها مباحثه بر سر روش ها باشد كه كار بسيار ساده تر مي شود پس ضرب المثل خانه از پاي بست ويران است ديگر چه صيغه اي است؟ پاي بست در اين جا يعني اصل اعتقادي! در اين صورت ناقض روش ها ست. پس چه طور مي فرماييد كه بر سر روش ها بحث مي كرده ايد؟ درست است كه در فضاي مجازي دو طرف مباحثه يكديگر را نمي شناسند ولي ادبيات يكديگر را كه درك مي كنند.من هم معتقدم ابتدا ابزارارتباطي را اصلاح كنيم و بعد به بحث بپردازيم. موفق باشيد!
    + فاطمي 
    سلام. ظاهرا مفهوم نظر مرا درک نکرديد ...يا تجاهل کرديد. عيبي ندارد. شاد باشيد. بز اخفش بودن هم عالمي دارد انگار!
    پاسخ

    سلام! ظاهراً شما متوجه نيستيد که از چه ادبياتي استفاده مي کنيد.پيشنهاد مي کنم جاي اسامي فاطمي و فرهنگ را عوض کنيد و آن وقت خودتان را به جاي مخاطب قرار دهيد.حالا به اين عبارات توجه کنيد و ببينيد که چه گفته ايد:آمرين به معروفي چون جنابعالي! 36 سال است که مديريت فرهنگي جامعه در دست شماست!و... کار امثال جنابعالي از ريشه خراب است!سرنا را از سر گشادش نواخته ايد!و سوراخ دعا را گم کرده ايد!بز اخفش بودن هم عالمي دارد انگار! حالا سراغ توهين هاي شما در گذشته نمي روم و از آن ها فاکتور مي گيرم. حالا از شما سؤالي دارم و آن اين است که مگر از آسمان آيه نازل شده است که امثال ماها بايد زحمت بکشيم و شرايط يک زندگي مطلوب و بي عيب و ايراد و مرفه را براي امثال شماها فراهم بياوريم؟ مگر شما چه امتيازي بر امثال ماها داريد که اين قدر طلبکاريد؟ اگر فکر مي کنيد که بنده از بيت المال مسلمانان براي هفت پشت خودم مالي ذخيره کرده ام سخت در اشتباه افتاده ايد اما مي توانم تا دلتان بخواهد سند و مدرک بياورم که بيش از توان و ظرفيت خودمان مايه گذاشته ايم و به همان حداقل حقوق مشروع معلمي قناعت کرده ايم. اين شما هستيد که سوراخ دعا را گم کرده ايد. به جاي آنکه باندهاي مخوف مفسد اقتصادي و سياسي و فرهنگي را هدف حمله ي خودتان قرار دهيد، به سراغ کسي آمده ايد که هرچه از اين مزخرفات را به هم ببافيدو تحويل او بدهيد، عزتمندانه سر بلند مي کند و قاطع و محکم حرف حق خودش را مي زند و به جز خدا از هيچ کس هم واهمه اي ندارد.امر به معروف و نهي از منکر از اين بهتر مي خواهيد: کونوا دعاه الناس به غير السنتکم. والسلام!
    + فاطمي 
    سلام. نتيجه ي کار آمرين به معروفي چون جنابعالي و همين آقايي که از او نام برديد ،36 سال پس از انقلاب ، وضعيتيست که شاهدش هستيم36 سال است که مديريت فرهنگي جامعه در دست شماست. با دهها سازمان و نهاد عريض و طويل . از صداو سيما و حوزه هاي علميه و سازمان تبليغات و امور تربيتي ودهها سازمان و نهاد و تشکل با بودجه هاي ميلياردي و بي حساب و کتاب . حاصل زحماتتان شد احمدي نژاد و محمدرضا رحيمي و اختلاس و بي اخلاقي و... کار امثال جنابعالي از ريشه خراب است برادر. سرنا را از سر گشادش نواخته ايد و سوراخ دعا را گم کرده ايد.
    پاسخ

    سلام عليکم و بما صبرتم! و اضافه مي کنيم نحوه ي امر به معروف و نهي از منکر جناب عالي را که هيچ تناسبي با فرهنگ اسلامي ندارد.چرا که نق زدن با اصلاح امور تفاوت فراواني دارد.اول آنکه امر به معروف و نهي از منکروظيفه اي همگاني است و ربطي به عريض و طويل بودن نهادهاي دولتي ندارد و حتي به بودجه هاي ميلياردي هم ارتباطي ندارد.اگر مديريت فرهنگي در دست اميرالمؤمنين علي عليه السلام هم باشددر نهايت بايد سر در چاه کند و از دست من و شما زار بزندچون ما آدم هاي بي معرفت و بي فرهنگي هستيم.عدالت انفسي نداريم تا خواهان عدالت آفاقي باشيم. آرزوي من و شما اين است که اي کاش به جاي شهرام جزايري و عادلي و رحيمي و امثال آن ها مي بوديم و ميليارد ميليارد مي برديم.اگر غير از اين است چرا کار خبر را تشويق نمي کنيم.چرا از افراد خدوم تقدير به عمل نمي آوريم.چرا هرجا نفعي ولو ناحق نصيب ما کردند صدايمان در نمي آيد.چرا خود شما همه اش منتظريد تا کسي حرف درستي بزند و قدم مثبتي بردارد و آن وقت توي ذوقش بزنيد. به نظر شما اگر من هم به امثال شما نق نقوها بپيوندم همه ي مشکلات اين کشور حل مي شود.در ضمن من احمدي نژاد را روي کار نياوردم.بيست و پنج ميليون نفرآدم به او راي دادندواين را بفهم!
    اميرالمومنين عليه‌السلام فرمودند: همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق.

    گروه اينترنتي رهروان ولايت لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهايجنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين با توليد، انتشار و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند.

    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» در پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد. لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «جنبش اينترنتي امر به معروف و نهي از منكر» اطلاع دهيد

    http://www.jonbeshnet.ir/news/33132


    سلام عزيزم خوبي!! خسته نباشي :*
    با وبلاگت حال کردم.ايول
    چون ديدم براي وبلاگت خيلي زحمت ميکشي اينو ميگم
    برو به اين سايتي که ادرس گزاشتم
    ازش لينک بگير رايگانه
    بازديدت زياد ميشه