• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : يادي از يك معلم دوست داشتني
  • نظرات : 1 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کاشاني 
    سلام عليکم برادر. واقعا از ادب بي بهره بوده اند کساني که در هنگام عکس گرفتن روي صندليها نشسته اند و استاد پيشکسوت و مو سپيد پشت سرشان ايستاده است. به حکم مقام اداري بوده يا هر چيز ديگر ؛بهرحال خيلي زشت بود.
    پاسخ

    از تذكر به جاي شما سپاسگزارم. شما حكمت آموز هزاران لقمان هستيد!
    لذت كسب درآمد شيرين اينترنتي !!!

    بهترين سيستم كسب درآمد از اينترنت

    با سيستمي جديد

    / حلال شرعي قانوني /

    بدون نياز به كليك بدون نياز به كد بدون نياز به سرمايه

    ثبت نام كاملا رايگان در 5 ثانيه *

    www.iAlexa.ir

    درآمد تا 3ميليون و 600 هزار تومان در ماه به آساني

    همين الان امتحان كنيد ...

    www.iAlexa.ir
    سلام بر فرهنگ عزيز و فرهيخته
    منون که سر زديد
    در خصوص نظري که در وبلاگ بنده داده بوديد (مربوط به تصميم شهردار تهران براي تفکيک جنسيتي )، بنده نيز مسلمانم و اختلاط زن و مرد را توجيه و ترويج نمي کنم ،بلکه منظور من اين است که آيا ما تمام مشکلات ديگر زنان و مملکت را حل کرده ايم که فقط مانده به تفکيک جنسيتي برسيم . شما اگر به پي نوشت ها توجه کرده باشيد ( که مطمئنا کرده ايد) من به اين قضيه اشاره کرده ام که آيا تن فروشي زنان ما و صادرات آنه به کشورهاي اجنبي و از سر فقر دردناک تر است يا نشستن چند همکار زن و مرد هموطن در زير يک سقف که همه متاهل هستند و در انتخاب آنها تمام لايه هاي گزينشي و اخلاقي و سياسي و ... منظور شده است ؟!
    من ميگم چرا غيرت سردار براي زنان بيچاره و بي سرپرست و تن فروش( اجباري) برافروخته نمي شود ؟!
    کيسنت که نداند ايشان در سرشان روياي رياست جمهوري دور بعد را دارن مي پرورانند !
    اگر شما محل کار کارمندان را باعث متلاشي شدن خانواده ها قلمداد کنيد پس بايد فاتحه چنين نظامي را خواند !!! که هنوز در مسائل ابتدايي خود و با ملت خود دچار مشکل است و چطور مي خواهد الگوي بقيه کشورها باشد ؟!
    ارادتمند
    پاسخ

    سلام! از اينکه اهل مباحثه و تحليل هستيدخوشحال شدم.بنده هم با شما موافقم. الاعمال بالنيات. عمل افراد با نيت و انگيزه هاي آن ها سنجيده مي شود. اين که آقاي شهردار ساليان سال است تلاش مي کنند تا کرسي رياست جمهوري را تصاحب نمايند با شما موافقم.ليکن در بينش اسلامي هر موضوعي مرزبندي خاص خودش را دارد. اينکه فقراقتصادي يا فقر فرهنگي سبب شده تا تن فروشي نسوان و قاچاق آن هابه کشورهاي عربي پا بگيرد مسأله اي است که همه مسؤولند و دولت مردان مابيشتر! راه ميان بر آن است که اين آقايان زندگي هاي خودشان را با سطح زندگي طبقات متوسط جامعه تنظيم نمايند و از زياده خواهي ها دست بردارند.من نمي گويم در ولنجک و يا جماران زندگي نکنندولي مثل عموم مردم بخورند و بپوشندو اين شامل حال شهردار هم مي شود.اما اين که حل مشکل زنان را فقط از شهردار مطالبه کنيم کمي سخت است.پس بهتر است که رفتارهاي درست را تأييد کنيم تا کار خير زياد شود . وزيري که به شهردار اعتراض مي کند و مي گويدکه شما کنوانسيون هاي بين المللي را ناديده گرفته ايد واقعاً بي غيرت است زيرا قانون صهيونيسم ساخته ي غربي را بر فرهنگ اسلامي رجحان داده است. در فضاي انقلاب اسلامي که متعلق به عموم مردم است و ربطي به دولتي ها ندارد، آيابهتر نيست که با خط کش اسلامي همه را نقد کنيم و به صغير و کبير هم رحم نکنيم؟ من خود به اين رويه معتقدم. باز هم به سديد کاشان سر بزنيد. ممنون و سپاسگزار حسن خلق شما هستم.