• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : غزال دانايي- نجواهاي يک منتظر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    روي سخنم با آقاي شاهين است. بعنوان کسي که با خيلي از نظرات اين وبلاگ اختلاف سليقه دارم خدمت شما عرض ميکنم : برادر من شما ميتوانيد هم نظر مخالف داشته باشيد و هم با ادب باشيد. ضمنا خيلي نظرات ضد و نقيض داشتيد.
    پاسخ

    سلام! از همراهي شما نيز ممنونم. پذيراي نقدهاي سازنده و پيش برنده نيز هستيم.موفق باشيد!
    سلام برادر الان من به شما توهين کردم يا شما شما الان من رو با شمر مقايسه کردي بعدشم گيرم حرف تو درست باشه و مثلا 8 سال رياست جمهوري احمدي نژاد که فقط ميگفتين مرگ بر امريکا و اسرائيل و مثلا با امريکا دشمن بودين و موسوي را در حصر نگه داشتين فساد سه هزار ميلياردي .سه هزار دانشجوي بورسيه غيرقانوني .فساد در بنياد شهيد که در دست همفکران شماست .فساد در تامين اجتماعي اتفاق نيفتاد. عزيزم اين طرز تفکر شما مردود شده است ما به کوري چشم تو و همه افرادي که مانند تو فکر ميکنند ازادي را دراين سرزمين ايجاد ميکنيم ازادي بيان ازادي تفکر ازادي عمل و رابطه با امريکا ميدوني چرا چون اين قدر با روسيه خوب بودين وضع مملکت اينه ببينيم امريکا چيکار ميکنه هرچند نميخواستم اين رو بگم و تف و لعنت بر کساني که فقط به فکر منافع فردي و حزبي خودشان هستند افرادي مانند مصباح يزدي سعيد جليلي برادران لاريجاني جنتي و.....شما جمعيت سه ميليوني که به زباله دان تاريخ پيوستيد.
    پاسخ

    سلام داداش! من هم با شما موافقم! نفرين بر آن كساني كه فساد سه هزار ميلياردي را درست كردند و نفرين برآن كساني كه در بنياد شهيد و تأمين اجتماعي فساد و سوء استفاده را پايه گذاري كردند و اصلاً نفرين بركساني كه به خون شهيدان انقلاب اسلامي و آرمان امام راحل خيانت كردند!!! اما از شما تعجب مي كنم كه با اين روحيه ي عدالت خواهي چه طور متوجه نمي شويد كه تمام گرفتاري هاي ما از آمريكاست.آمريكا ديكتاتورترين نظام ها را در جهان برقرار كرده است.چه طور مي شود كه عربستان و قطر و دولت بحرين كه نفس آزاديخواهان را در سينه ها خفه مي كنند دوست آمريكا به شمار مي روند و رئيس دولت منتخب مردم در سوريه و عراق و پيش از اين درمصر، مورد تأييد آمريكا قرار نمي گيرند؟!فقط از شما يك سؤالي دارم اين آمار سه ميليوني جمعيت ما را از كجا به دست آورديد؟ ظاهراً هنگام نوشتن اين مطالب زبانم لال ، رويم به ديوار ! شيشه ميشه اي زده بوده اي كه متوجه سخنان متناقض خودتان نشده اي؟! مي شود آقاي عدالتخواهي مثل شما كه از سوء استفاده در اين كشور ناله سر مي دهد از آمريكا و اسرائيل جنايتكار طرفداري كند؟ بد جوري با اعصاب من بازي كردي ؟ چون فكر نمي كردم در ميان ايرانيان باهوش و زيرك كسي پيدا شود كه فرق ميان خداي رحيم و شيطان رجيم را نشناسد . ضد احمدي نژاد و طرفدار موسوي هستي باش! چه ربطي به ارزش هاي انقلاب اسلامي دارد؟! علامه ي مصباح يزدي يك عالم بزرگ شيعي است و من يك شيعه هستم تو غلط مي كني به مقدسات يك شيعه توهين مي كني؟ تو اهل ديانت نيستي و دنبال لذت هاي آني دنيا هستي باش ولي توهين هاي شما به بنده كه معلمي ساده هستم و به كساني كه مسؤوليت كلان دارند و در برابر آمريكا و اسرائيل مقاومت مي كنند شايسته يك ايراني ولو اينكه مسلمان هم نباشد نيست. همه ي ما بايد تسليم قانون باشيم . بيش از بيست نفر در جريان فتنه88 به شهادت رسيده اند اگر موسوي و كروبي عامل آن نيستند لابد شما و دوستان هستيد.برويد خودتان را معرفي كنيد تا آن دوتا مهره ي فريب خورده را آزاد كنند.

    سلام دوست عزيز ميدونم صحبت کردن با تو هيچ سودي نداره ولي برادر عزيز اگه واقعا حرف شما درست باشه ميان تو يک دادگاه عادل مهندس موسوي و کروبي رو محاکمه ميکنن و ميذارن اونا صحبتاشون و دلايلشون رو مطرح کنند و بعد تصميم بگيرند برادر من اين افرادي که روز 25خرداد به خيابون اومدند 4ميليون نفر به گفته قاليبلف شهردار تهران در مجلس بوده
    پاسخ

    سلام دوست عزيز! سؤالي برايم پيش آمد و آن اينکه اگر ميرحسين موسوي را اعدام نکنند و مرگ برامريکا و لعنت خدا بر شر شيطان گفتن را ترک کنيم و آزادي افسار گسيخته را به دست آوريم و مال فقرا را توي حلقوم نحس 300 خانواده ثروتمند جهانخوار بريزيم، آيا مشکلات ما به پايان مي رسد؟ اصلاً چيزي به نام وجدان در قاموس و فرهنگ شماوجود دارد؟ اين را به آن خاطر مي گويم که شما در وبلاگ مطالب ممنوعه خودتان را وقف جرياني کرده ايد که سرتاسر آن محل ايراد و متناقض با نقد خداپسندانه است.علاوه برآن شما هرجا هم به يک وبلاگ ارزشي و بسيجي مي رسيد، يک مشت بد و بيراه مي نويسيد و مي رويد.بهتر نيست که عمر شريف را در راه جلب رضايت الهي به مصرف برسانيد؟ آقاي موسوي و جريان سبز اگر حق هم باشند که نيستند ، شما اگر قربتاً الي الله هم بنويسيد تازه مي شويد مثل عمر سعد و شمر ذي الجوشن که در کربلا قربتاً الي الله سيدالشهدا را سر بريدند. عقل خودتان را قاضي کنيد و ببينيد سود و منفعت واقعي در کجاست. اين حرف هاي تلخ من را نيز نشنيده بگيريد، چون دوست ندارم دوباره سراغم بياييد و بد و بيراه بنويسيد.والعاقبه للمتقين!