• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : طنز دانشجويي فرشته ي آرزوها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شلمچه 
    ظاهرا در اين 35 سال دعوا سر لحاف ملا بوده. هي شما رانت خواريهاي آنها را افشا ميکنيد وآنها از شما را. گرچه آنها بخصوص در 8سال گذشته هرگز بپاي شما نرسيدند. و اين مسابقه را پاياني نيست. بيچاره مردم.
    پاسخ

    ددم واي! من سياست بيلميرم! اخوي انگار سوراخ دعا را گم كرده اي! من كي ام؟ آن ها كي اند؟ داداش هنوز در دهه ي هفتاد زندگي مي كني! آن خط و خط بازي ها تمام شد.امروز بحث خط خدا و پيامبر(ص) و اهل بيت اطهار(ع)است و خط هوا ! حالا اگر علوي مسلك هستي بيا تو كه از خودماني. و اگر دنبال هوا و هوس هاي دنيا هستي، دعا مي كنيم كه خدا شفايت دهد.راستي تو با اين ادبيات چه نسبتي با شلمچه داري؟ بچه هاي بسيجي اين طوري تحليل نمي كنند.راستي من يكي آه ندارم كه با ناله سودا كنم.بفرماييد اگر رانت خوردني است من هم بروم سهم خودم را از اين و آن بگيرم!
    + فاطمي 
    احتمالا اين دانشجوي دکترا هم مثل بعضيها جزو 3000 بورسيه ي دکتراي تقلبي و بدون آزمون و رانتي بوده که با ضايع کردن حق ديگران به نان و نوا و لفت و ليسي رسيده و از عالم و آدم طلبکار و به شغل شريف دلواپسي مشغولند!.
    پاسخ

    اين نمي تواند باشد چرا كه امثال اين دانشجوي دوره دكتري آه ندارند كه با ناله سودا كنند.اما آن هايي كه مد نظر جناب عالي هستنديا در بيرمنگام انگليس اقامت كرده اندتا دكتراي افتخاري دريافت كنندو يا به بركت دولت كارگزاران سازندگي از جيب ملت به انگليس فرستاده شده اند تا جاده صاف كن استحمارات دول راقيه باشندو يا اينكه از طبقات ممتازه و نخبگان سياسي و اقتصادي هستند كه به بركت جيب پر از پول بادآورده در دانشگاه آزاد به قله هاي رفاه صعود مي نمايند. در ضمن بنده دانشجوي دكترا نبوده و نيستم .خيالتان راحت!