• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : مديريت رحماني و مديريت شيطاني
  • نظرات : 2 خصوصي ، 4 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صفاتي 
    سلام بر استاد گرامي . جواب سوالم را در مورد ماخذ ادعايتان که نظام سلطه گفته از 7ميليارد نفوس بشر 6 ميلياردشان اضافيند را نداديد. لطفا در مورد اين فرمايشتان که در عمره سال 76 هزاران کودک را در خانه کعبه ديده ايد که به شيوه وهابي تعليم ميديده اند ، لطفا براي اطلاع ما کاربران سايت توضيح بفرماييد که منظور از شيوه وهابي چيست؟ چگونه تعليم ميدادند وچه ميگفتند که شما متوجه شديد از شيوه وهابي استفاده ميکنند؟
    پاسخ

    سلام! من به جاي شما همين الآن در گوگل جستجو کردم.يهودشناخت مطلبي درارتباط با جمعيت آورده است که مآخذ آن بسيار جالب است.( http://jew.blogfa.com/post-32.aspx)درضمن عربستاني ها وهابي هستند و به جز مسلک خودشان را نمي پسندند.اگر من گفته بودم که مذهب تشيع يا حنبلي را تدريس مي کردند بايد براي شما سند و مدرک مي آوردم. سؤال اول شما نيز همين ايراد را دارد : از من مي خواهيد لفظ 6ميليارد جمعيت اضافي راکه به عنوان کثرت به کاررفته است با سند و مدرک به شما نشان دهم. شما اگرواقعاً به دنبال حقيقت هستيدچرا حاضر نشديد گزارش بدهيد که تمام اينترنت را زير و رو کرده ايد و چيزي در مورد نگراني صهيونيست ها و فراماسون ها از جمعيت رو به افزايش جهان به ويژه جهان سوم پيدا نکرده ايد؟ در هر حال شما پيگير باشيد تا من در هرنوبت يک آدرس جديد براي مطالعه در اختيارشما قرار بدهم. مي دانيد که اين بخش پيغام گذاري هم محدوديت فضا دارد و گسترش فضاي کامنت ها در احتيار من نيست.
    با سلام و خسته نباشيد
    مدتي هست که کسب درآمد از طريق اينترنت در ايران رونق پيدا کرده است . زماني تنها افرادي از اين سيستم سود مي بردند که آشنايي کامل با اينترنت و تجارت الکترونيک داشتند اما در حال حاضر سيستم هايي پياده شده که تمام کاربرهاي اينترنت چه مبتدي چه حرفه اي با کمي تلاش ميتوانيد از آن استفاده و کسب درآمد کنند .
    فقط کافيه
    1- عضو بشيد
    2- کد رو دريافت کنيد
    3-در قالبتون درج کنيد

    و به ازاي بازديد کنندگان وبلاگ يا سايتتون درآمدي مادام العمر کسب کنيد
    مزاياي اين سيستم
    به ازاي هر اي پي به شما مبلغ 100 ريال پرداخت خواهيم نمود.
    تسويه حساب ها روزانه و حداکثر دو ساعته مي باشند.
    شمارش براي شما بدون وقفه انجام خواهد شد.
    و تمامي اي پي ها بدون لحظه اي تاخير براي شما محاسبه خواهد شد.
    اين يعني کسب درامد از تک تک اي پي هاي براي شما.
    نکته : بدون محدوديت از استفاده در کنار ديگر سيستم ها.
    نکته مهم : مانع از باز شدن هيچ پاپ اپي نمي شود و به همراه هر نوع پاپ اپ و هر نوع سيستم کسب درامد ديگر سريعا باز ميشود.
    در ضمن ليست اثبات پرداختي ها که به صورت روزانه انجام ميشند در سايت موجود است.
    براي ثبت نام روي ثبت نام کليک کنيد
    با تشکر و آرزوي موفقيت براي شما.

    + صفاتي 
    سلام. منظورم اين نبود که جمع بندي خودتان را بفرماييد بلکه ميخواستم رفرانس جمله اي با اين مضمون که از 7 ميليارد نفوس بشر 6ميليارد اضافي هستند معلوم شود. وگرنه در جنايتکار بودن استکبار و صهيونيسم بين الملل شکي وجود ندارد. مثلا اينکه بگوييم صدام جنايتکار بوده با اينکه ادعا کنيم فرضا او 50 ميليون ايراني را بشهادت رسانده!فرق ميکند. جمله ي اول کاملا روشن است ولي ادعاي دوم نياز به دليل وسند دارد.
    پاسخ

    سلام! ما سر لفظ دعوا نداريم. شما در مغازه ي نانوايي هم که برويد اگر ده دقيقه هم ايستاده باشيد ونانوا براي صرف صبحانه کار را تعطيل کرده باشد صدايتان در مي آيد و مي گوييدکه شاطر! نيم ساعت است که ما اين جا علاف و منتظر هستيم. در ادبيات عدد 40 و 70 و 1000 در بسياري از موارد به عنوان کثرت به کار مي رود. شما فکر مي کنيد که اگر جمعيت جوان کشور ما به يکصد و پنجاه ميليون برسدصهيونيست ها خوشحال مي شوند؟باور کنيد از عمل و حرفشان مشخص است که از جمعيت مسلمانان و آزاديخواهان جهان هراس دارند.با اين تفاصيل يک بار ديگر به اين عباراتي که در متن آمده است توجه کنيد تا ببينيد کجاي لايه ازون سوراخ شده است؟امّا صهيونيست هاي فراماسونر چه دارند که به مردم بدهند، فقط مي توانندسال به سال بر فقر مردم جهان و بر انباشته هاي نامشروع خود بيفزايند. و در منطقه ي اسلامي نيز با طرح دسيسه هاي محيّرالعقولي چون فتنه ي تکفيري ها و سلفي ها،کشور آبادي چون سوريه را در عرض 3 سال تبديل به يک ويرانه کنند. نظام آمريکايي به کمتر از اين قانع نيست که شش ميليارد جمعيت کره ي زمين را به نابودي بکشاند تا با يک ميليارد گوسفند سر به راه آدم نما براي خود روزگار خوشي را رقم زند. لحظه اي را هم از دست نمي دهد. هنوز کار سوريه تمام نشده به سراغ سودان و عراق مي روند و تخريب و آدمکشي و غارت را در اين دوجا پي مي گيرند...
    + صفاتي 
    با سلام لطفا ماخذ اين فرمايشتان که نظام سلطه گفته افزايش جمعيت امنيت ما را بخطر مي اندازد و از 7 ميليارد نفوس بشر 6 ميلياردشان اضافي اند را بفرماييد که اين را چه کس يا کساني و کجا گفته اند.
    پاسخ

    سلام!لطفاً مواضع فراماسون ها و سران صهيونيست را درخصوص جمعيّت و امنيت جهاني از طريق گوگل جستجو نماييدتا صدها سند و مدرک را به دست آوريد.چنانچه چيزي دستگيرتان نشد.اطلاع دهيد تا مقالات و يادداشت هايي که در اختيار اين جانب است به شما معرّفي نمايم.از طرفي دو صد گفته چون نيم کردار نيست.طبق آمار رسمي بعد از جنگ جهاني اول و دوم که بيش از پنجاه ميليون نفر انسان نابود شدند تا کنون بيش از سيصد جنگ کوچک و بزرگ بر مردم جهان تحميل شده است و ميليون ها نفر نفوس انساني از بين رفته اند که هفت سال دفاع مقدس ملت ايران يکي از آن هاست .کشتار همه روزه مسلمانان در سوريه و عراق و افغانستان و پاکستان و يمن و بحرين و ديگر نقاط عالم از اسناد متقن و محکم آن است.اگر براي شما قانع کننده نيست اطلاع دهيد تا از زواياي ديگري به اين مسأله بپردازيم. سؤال شما سبب شد تا يک بار ديگر از لا به لاي کتاب هايي که در باره ي جنايتکاران يهودي صهيونيست آمريکايي تأليف گرديده مطالب جالبي ا ستخراج نمايم و از اين بابت از شما ممنونم.