• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : غديري ترين شهر ايران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 2 نظر
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام بزرگوار ... عکسي که گذاشتيد دل ما را برد به مشهد اردهال و کنار ضريح باصفاي حضرت سلطانعلي‌بن‌الباقر(عليهماالسلام)... تابحال پندبار توفيق زيارت را داشته‌ام و هربار هم محو معنويت آن مکان شريف شده‌ام. سرزمين فوق‌العاده مطهري است منطقه‌ي کاشان. از حضرت سلطانعلي و امامزاده محمود و جناب نورالهدي و ساير امامزادگان(عليهم‌السلام) گرفته تا هلال بن علي (عليهماالسلام) در آران و بيدگل. تمنا ميکنم هروقت مشرف شديد ما را هم دعا بفرماييد. ياعلي
    پاسخ

    سلام! حضرت سلطان علي بن امام محمد باقر(ع) اولين شهيد ايران است و اردهال كربلاي ايران. به نظر من عمداً نگذاشته اند كه اين منطقه به خوبي معرفي شود چون روح حماسي بر آن حاكم است . ان شاء الله نايب الزياره ي جناب عالي هم خواهيم بود. در ضمن به سايت شما مراجعه كردم و اين پيغام را گذاشتم:عمل صالح دو ويژگي اصلي دارد: يکي آنکه خود عمل خوب باشد و دوم آنکه در وقت مناسب خود اجرا گردد. مثالي که براي آن آمده اين است که روزه عمل صلح است ، اما همين روزه در عيد فطر ناصالح مي شود زيرا از نظر زماني جايگاهي ندارد و روزه عيد فطر حرام است.آقاياني که بعد از گذشت 5 سال تازه متوجه شده اند که بايد شعار هاي صهيونيستي را محکوم کرد، 5 سال از مردم و حرکت سريع و خروشان انقلاب اسلامي عقب ترند و بهتر است که براي اشغال پست هاي نظام اسلامي سر و دست نشکنند، بلکه منتظر باشند تا مردم به آن ها ميدان عمل و فعاليت بدهند.البته اين را هم عرض کنم که بعضي ياد گرفته اند که از الفاظ مقدس و شعارهاي مورد علاقه مردم استفاده مي کنند تا در پشت آن بتوانند به اهداف خود دست يابند. بعضي از اين زرنگ ها قبل از انقلاب هم بودند که يک جاويد شاه مي گفتند و بعد مردم را مي دوشيدند. ولي نمي دانند که مردم بيدارند و رصد مي کنند. آقاي رضا رستمي عزيز از لطف شما نيز ممنونم که به سديد کاشان سر زديد و پيغام گذاشتيد. در ضمن سايت شما را در بخش پيوند هاي روزانه قرار دادم. موفق باشيد!
    + تشکر 
    جايش خاليست....
    www.ardehal.org
    پاسخ

    سلام!آستان مقدّس امامزاده علي بن امام محمّدباقر عليه السّلام كعبه ي دل هاي اهل ايمان به ويژه در منطقه ي كاشان است.به همين سبب سايت اين آستان را در پيوندهاي روزانه سديد كاشان قرار دادم تا همواره پيوند و اتصال قلبي برقرار بماند.از اين كه به وبلاگ سديد كاشان سر زديد ممنون و سپاسگزارم.

    سلام دوستان ...با مطلبي  با عنوان :"شروع دوباره"  بروزم.

    پاسخ

    سلام!روزي که خدا گِل خلايق بسرشت / بالاي در بهشت اين گونه نوشت: / بي مهر علي ورود اکيداً ممنوع! / با حبّ علي بيا که باز است بهشت./عيدتان مبارک و فعاليّت مجددتان پربرکت باد!
    سلام
    عيدتان مبارک
    جالب بود.
    پاسخ

    سلام عليكم! عيد ولايت گواراي وجودتان! از حسن توجه شما ممنون و سپاسگزارم.موفق و منصور باشيد!
    سلام همکار گرامي

    *سيستم تبادل لينک هوشمند:

    *در صورت تمايل ابتدا ما را با عنوان: پر پشت کننده مو

    *و آدرس http://shop7.9rang.com/product.php?id=4 لينک کنيد

    * سپس لينک خود را در اين صفحه قرار دهيد: http://9rang.ir/shop7

    *تبادل لينک باعث افزايش بازديد و ورودي گوگل ميشود.

    *موفق باشيد
    پاسخ

    عيدتان مبارك!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ جمعه 3 آبان 92 نوشته (غديري ترين شهر ايران) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام! عيدتان مبارك! از محبّت و تشويق شما ممنون و سپاسگزارم. ازوبلاگتان نيز ديدار كردم و لذت بردم. موفق باشيد!
    سلام همکار گرامي

    *سيستم تبادل لينک هوشمند:

    *در صورت تمايل ابتدا ما را با عنوان: پر پشت کننده مو

    *و آدرس http://shop7.9rang.com/product.php?id=4 لينک کنيد

    * سپس لينک خود را در اين صفحه قرار دهيد: http://9rang.ir/shop7

    *تبادل لينک باعث افزايش بازديد و ورودي گوگل ميشود.

    *موفق باشيد
    پاسخ

    موفق باشيد!
    سلام دوست خوبم

    منم آپم خوشحال ميشم يه سري بزني .....
    پاسخ

    سلام! عيدتان مبارك!