• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : طنز سياسي:بنگاه خيريه ي انتخابات
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رحمان احمدي 
    اينبار هم پيش بيني شما درست از کار در آمد و مردم همان سه روز آخر کار را يکسره کردند! ورييس جمهوري از گروه پتوساک اوپ ( به پيروي از سران اين دو گروه يعني آقايان آيت الله هاشمي و سيد محمد خاتمي ) انتخاب کردند. مبارکشان باشد.
    پاسخ

    سلام! نظر شما هم قابل احترام است.دور از جان شما، بلا تشبيه بلاتشبيه،آمريكا و اسراييل نيز خيال مي كردند كه اين انتخابات به منزله ي رأي مردم به آنان بود امّا وقتي جناب روحاني از منافع ملّت ايران از جمله انرژي هسته اي دفاع كرد، متوجّه شدند كه خيالي واهي داشته اند.احمدي جان آقاي روحاني همچنين فرمودند كه من بدهكار هيچ جريان سياسي نيستم چون مي دانستند كه احزاب در كشور ما به منزله ي پارك كودك است كه فاميل ها در آن جمع مي شوند و لب و لوچه اي چرب مي كنند.آقاي هاشمي هم بر همين احزاب ولايت دارند وگرنه كه ما عوام نديده ايم كه از انقلاب ما پابرهنه ها دفاع كرده باشند. در هر صورت آرزو بر جوانان عيب نيست.
    + سيدمهدي سيد رضايي 
    سلام.مطلب بسيار طولاتي بود. توصيه ميکنم قالب طنژ رابراي نوشتن انتخاب تکنيد چون بنظر ميرسر توانايي و استعداد کافي در اين زمينه نداريد. عزت مستدام.
    پاسخ

    سلام. حالا چرا صورت مسأله را پاك كنيم، اشكالاتش را برطرف مي كنيم. اين هايي كه شما ملاحظه مي كنيد همه سياه مشق است. مي نويسيم تا ياد بگيريم.مگر همه كساني كه طنز نويس موفقي بودنداز شكم مادرطنز نويس به دنيا آمده بودند. شما فرموديد كه طنزها طولاني است، خوب سعي مي كنيم خلاصه تر بنويسيم. البته ما هم كمي كم حوصله شده ايم.اين نوشته ها مخصوص مجله و نشريه است براي وبلاگ نيست كه مخاطب از راه مي رسد و يك دالي مي كند و مي رود. كاملاً قبول دارم كه رسانه ي اينترنتي زبان خاص خودش را مي خواهد و اين وبلاگ آن را رعايت نكرده است. اما يك حسن دارد كه دوستان خوبي مثل شما پيدا مي شوند و حوصله به خرج مي دهند و با نقد و نظر خود اشكالات آن را برطرف مي كنند. موفق و مؤيّد باشيد!

    سلام. قبول باشه نمازهاي نخونده تون و روزه هاي نگرفتتونپوزخند

    اردوي جهادي تبليغي تا حالا رفتيد شما؟؟

    اردويي از جنس نور(1)

    .

    اردويي از جنس نور(2)

    .

    ادامه دارد ان شاالله

    پاسخ

    سلام! نماز و روزه هاي شما نيز قبول درگاه حق باد! وبلاگ نسيم ياران(حجره ي يك طلبه)بسيار جذّاب و پر محتواست و وظيفه ي الهي و تبليغي خود را به خوبي انجام مي دهد. تنها ايرادي كه بر اين وبلاگ وارد است بخش اخبار روز است كه حجم وسيعي را به خود اختصاص داده است و تحريك كننده ي اعصاب است زيرا مرورگر آن سريع و چندين سطري است و به جز سطرهاي اول و دوم بقيه در يك نگاه قابل استفاده نيست و از طرفي فلسفه ي وجودي وبلاگ شما را نيز زير سؤال مي برد .البتّه ممكن است كليك ها و آمار وبلاگ را بالا ببرد ولي عملاً مانع استفاده ي بيشتر از مطالب خودتان مي شود و در دراز مدّت نيز آمار را پايين مي آورد زيرا علاقه مندان خبر به اصل سايت مراجعه مي كنند و شما را از ياد مي برند. پيشنهاد مي كنم آن را به دو يا سه سطر محدود كنيد. مطلب زير را به مناسبت شب هاي قدر از وبلاگ شما به رؤيت خوانندگان سديد كاشان مي رسانيم. موفق باشيد!يازهرا سلام الله عليهايا حبيب الباکيندر کتاب اقبال از کنز اليواقيت از رسول اکرم(ص) روايت شده است که فرمودند:موسي عرض کرد: خداي من! نزديک شدن به تو را خواهانم.حضرت احديت فرمود: نزديکي من از آن کسي است که شب قدر بيدار شود.عرض کرد: خداي من! رحمت تو را خواهانم.فرمود: رحمت من از آن کسي است که شب قدر بر فقيرها رحم کند.عرض کرد: خداي من! جواز عبور از صراط را خواهانم.فرمود: آن براي کسي است که در شب قدر صدقه اي بدهد.عرض کرد: خداي من! از درختان بهشتي ميخواهم.فرمود: اين مال کسي است که در شب قدر سبحان الله بگويد.عرض کرد: خداي من! رضايت تو را مي خواهم.فرمود: رضايت من از آن کسي است که در شب قدر دو رکعت نماز بخواند._____________________________________________________پ.ن1: موسي و الباقي سعيشان بر اين بود ياد دهند ما را که با محبوب خودمان صميمانه حرف بزنيم(خداي من!)پ.ن2:موسي و الباقي سعيشان بر اين بود ياد دهند ما را که از محبوبمان زياد بخواهيم.پ.ن3: موسي و الباقي سعيشان بر اين بود باد دهند ما را که شب قدر را در يابيم

    سلام

    بياين رزهاي وحشي من رو ببينيد

    پاسخ

    سلام.اين روزها همه طلايي و معنوي اند.وقتي لبخند خدا را مي بيني،تن درستي و خلاقيّت و توليد محصول فرهنگي نيز خود را نشان مي دهد.دلتان خوش و سرتان به سلامت باد!
    وبلاگ خوبي داري به منم سر بزن
    پاسخ

    سلام.ممنون و سپاسگزارم که با پيغامي کوتاه مرا به يک فنجان چايي دعوت کرديد. وقتي صداي گرمتان را شنيدم و وبلاگي که خودتان هنرمندانه آن را طرإاحي کرده ايد و دست نوشته هايي که صميمانه و بي رياست ُ حقيقتاْ لذت بردم. برايتان آرزوي تن درستي و موفقيت مي نمايم.
    + محمد جباري 
    از مطالب زيبايتان استفاده كردم . حلول ماه شعبان المعظم و اعياد شعبانيه را پيشاپيش تبريك و تهنيت مي گويم . التماس دعا
    پاسخ

    باز هم سلامي چو بوي خوش آشنايي!از لطف و محبت شما ممنون و سپاسگزارم و متقابلاً حلول ماه مبارك شعبان و مواليد خجسته ي شعبانيه را خدمت شما و همه ي علاقه مندان و پيروان اهل بيت اطهار عليهم السلام تبريك مي گويم. مؤيد باشيد!

    سلام خدمت دوست بزرگوارم. شهادت امام موسي کاظم رو به شما تسليت عرض مي کنم. دوست عزيز ديگه سري به ما نميزني و منو از نظرهاي بي نقصتون آگاه نميکنيد . وقت کرديد يه سري هم به من بزنيد خوشحالم ميکنيد.

    http://fadahiyerahbar.parsiblog.com

    پاسخ

    سلام وبلاگ جذاب و پرمحتوايي داريد.مطمئن باشيدهرگاه فرصت كنم به شما سر مي زنم.حيفم آمد كه سبك زندگي مسلماني شما را در اين جا نياورم.موفق باشيد!نويسنده طاها تهراني در يادداشت ثابت - جمعه 18/3/92 | نظرات (2) 100 محور اساسي سبک زندگي پيامبر اعظم(ص)آنچه در پي مي‌آيد بيان 100 خصلت از خصوصيات رفتاري پيامبر اکرم(ص) است که بازگوکننده بخشي از سلوک فردي و اجتماعي و سبک زندگي آن حضرت مي‌باشد.بي‌شک تأسي به سيره و سنت آن حضرت براساس آيه‌‌کريمه «و لکم في رسول‌الله اسوه حسنه» و از جمله آنچه در اين مطلب به آن اشاره شده، راهگشاي مشکلات و مسائل مبتلا به جامعه مسلمانان خواهد بود.1-هنگام راه رفتن با آرامي و وقار راه مي رفت2-در راه رفتن قدم ها را بر زمين نمي کشيد.3-نگاهش پيوسته به زير افتاده و بر زمين دوخته بود.4-هرکه را مي ديد مبادرت به سلام مي کرد و کسي در سلام بر او سبقت نگرفت.5-وقتي با کسي دست مي داد دست خود را زودتر از دست او بيرون نمي کشيد.6-با مردم چنان معاشرت مي کرد که هرکس گمان مي کرد عزيزترين فرد نزد آن حضرت است.7-هرگاه به کسي مي نگريست به روش ارباب دولت با گوشه چشم نظر نمي کرد.8-هرگز به روي مردم چشم نمي دوخت و خيره نگاه نمي کرد.9-چون اشاره مي کرد با دست اشاره مي کرد نه با چشم و ابرو.10-سکوتي طولاني داشت و تا نياز نمي شد لب به سخن نمي گشود.