• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : طنز سياسي:دومينوي شهر هرت
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فاطمي 
    اطمينان داشته باشيد که قضاوت خداوند آن چيزي نيست که بيان کرده ايد. ظاهرا عدالت ورزي -وايضا مهرورزي! - شما خاص همفکران سياسيتان است و اکثريت اين ملت که مثل شما نمي انديشند و اين را چند ماه قبل با رايشان اعلام کردند ، باطلند و منافق و بي انصاف و مقصر. ...ولابد بايد بطرفشان لنگه کفش پرت کرد و "اعدام بايد گردند."!
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحيم- انّ اکرمکم عندالله اتقيکم. والسلام!
    + فاطمي 
    ...وشهر هرت جاييست که در دولتش اختلاس 3000ميلياردي رخ ميدهد و رييس دولتش خود و مجموعه اش را پاکدست ترين دولت تاريخ ميخواند! وشهر هرت جاييست که مدافعان سينه چاک رييس دولت تورم 40 درصدي و رشد اقتصادي منفي 5.8 درصدي و لشکر 3.5 ميليوني بيکاران ووو را نمي بينند و تنها و تنها پس از ديدن چراغ سبز ، خود را مبري دانسته و با فرار به جلو معبود! 6 ساله ي خود را در دوسال آخر لجن مال ميکنند.
    پاسخ

    ... و ما هرگز فراموش نخواهيم کزد که همه ي اين فتنه ها زير سر آمريکاي جنايتکار است که با اجير کردن ياندهاي ثروت و قدرت ،خيانت و غارتگري را در ايران اسلامي بنا نهاد تا به زعم خود انقلاب اسلامي را از درون مضمحل نمايد. وجه اشتراک ما و شما در اين است که هردو از اختلاس و تضييع حقوق مردم زبان به اعتراض مي گشاييم و وجه افتراق ما و شما در آن است که ما نمي خواهيم پا از جاده ي عدالت بيرون بگذاريم و با گفتن حق، باطل را اراده کرده دنياي خويش را آباد نماييم، در حالي که جناب عالي حق را بيان کرديد ولي در پايان از جاده ي انصاف پا را بيرون گذاشته و نفس خويش را خداي خودتان قرار داديد چون بنا به نص صريح قرآن- ولا تزر وازره وزر اُخري - هيچ کس مسؤول گناه ديگري نيست و بار گناه ديگري را بر نمي دارد. اگر محضاً لله دچار اين اشتباه شده ايد خدا از سر تقصيرات شما بگذرد و اگر از سر دشمني و بغض غير خدايي اين سخن را گفتيد، منافق هستيد که از خدا مي خواهيم شما را اهل کند،البته اگر سرشت شما استعداد تغيير را داشته باشد.
    + محمد جباري 
    دوست خوب سال هاي دور دانشگاه يزد - ميلاد مسعود قائم آْل محمد حضرت مهدي موعود را صميمانه به شما و خانواده گرامي تبريك و شادباش مي گويم و از اين كه پس از سالها به طور اتفاقي توفيق ديدار وبلاگتان دست داد بي نهايت مسرورم .
    پاسخ

    دوست عزيزمحمّدآقاي جبّاري سلام!متقابلاً ميلاد خجسته ي يوسف زهراي مرضيّه(س) قائم آل محمّد(ص) را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و اميدوارم همان طوركه يك دوست پس ازگذشت ساليان دراز خبري از دوست خود مي يابد از آن خورشيد پنهان در پشت ابرها نيز خبري موفورالسّرور برسد.اميدوارم در اسرع وقت صداي گرم شما را از طريق تلفني كه اعلام كرده ايدبشنوم. التماس دعا!

    سلام

    توصيه ميکنم اين سايت رو ببينيد

    مرجع نشر ويدئو کليپ انقلاب اسلامي

    صوت المستضعفين

    mostazafin.tv

    اگه خواستيد لينکش کنيد

    ميتونيد فيلم هاي مناسب برنامه هاتون رو هم براي انتشار براشون بفرستيد.

    صوت المستضعفين | مستضعفين تي وي

    پاسخ

    سلام. به وبلاگ ارزشي شما سر زدم و بسيار خوش حال شدم كه افتخار دوستي با انسان متدين و فرهيخته اي چون شما را پيدا كرده ام. اميدوارم وبلاگ فردا هميشه موفق باشد و مخاطبان خوبي پيدا كند.شعر امام زماني شما را در اين جا مي آورم تا مطمئن باشيد كه به وبلاگ مراجعه مي كنم:اللهم عجل لوليک الفرج تو اي تجلي عصمت ظهور خواهي کردبه جام لاله, شرابا طهورا خواهي کردتو قلب سوته دلان را به هم کني نزديکبه يک اشاره که از راه دور خواهي کرددلم شکيب ندارد ولي يقين دارم,تو سنگ را به نگاهي صبور خواهي کردصفاي خيمه سبزت کجا,بهشت کجا,بهشت را توسراي سرور خواهي کرد نشست منتظر رجعت ستاره صبحقسم به کعبه که روزي ظهور خواهي کرد
    سلام آقاي فرهنگ اميدوارم حالتون خوب باشه .
    مشتاقانه منتظر داستانهاي جديدتون هستم .
    لطفا اگر وقت داشتيد يک سر به وبلاگ بنده هم بزنيد دومين داستان سه پسر بچه ي تخس رو هم گذاشتم خيلي خيلي خوشحال ميشم بخونيد و نظرتون رو بهم بگيد . ممنون
    پاسخ

    سلام. به وبلاگتان سر زدم و چند مطلب را مطالعه كردم و ذيل يكي از آن ها اين پيغام را گذاشتم:سلام.از قديم و نديم گفته اند:کجا خوشه؟آن جا که دل خوشه. بعضي از ما کاشاني ها اگر ديزي گوشت و لوبيايمان روبه راه باشد،حسابي خوش و قبراقيم.به جاي دو وعده غذا که در سنُت اسلامي است،صبحانه و چاشتانه و ناهارانه و عصرانه و شامانه را داريم که مراسم شب چره هم به آن اضافه مي شود.امّا واي به روزي که اين نظم شکمي برهم بريزد و آن وقتمي گوييم:تنور شکم دم به دم تافتن / مصيبت بود روز نايافتن.در چنين شرايطي گفته مي شود:اين سعدي هم چه قدر دلش خوش بوده که سروده است: اندرون از طعام خالي دار / تا درآن نور معرفت بيني ...الخ .درهرحال مطمئن هستم که اصحاب فکر و قلم از باب شوخي و مزاح و سنجش ظرفيت ديگران از ايام روزگار شکمي سخن مي گويند وگرنه وقتي از لحاظ روحي بر هم ريخته باشيم از خوشي هاي گذشته ياد مي کنيم. موفق باشيد!

    سلام عليکم

    شهادت بانوي اسلام، کوثر مصطفي، تجلي مرتضي، اشک علي ، مادر سادات، علت خلقت تسليت باد…

    منتظر نظر جنابعالي عليه مطلب اخير هستم

    پاسخ

    سلام. از اين که به سديد کاشان سر زديد سپاسگزار.از مطالب وبلاگتان بهره بردم . تصاويرباغ فدك نيز متأثركننده بود.در مورد يادداشت شما نيز معتقدم که بهتر است که هريک از ما توليد کننده ي مطالب و موضوعات فکري و فرهنگي باشيم و حتي به صدا و سيما نيز ايده و طرح بدهيم.متأسفانه ماها امروز کمي نق نقو شده ايم و منتظريم تا اشتباهي را از کسي ببينيم و آن را در بوق و کرنا کنيم. حال آنکه اگر انرژي مثبت بدهيم و دلسوزانه نقد کنيم بهتر است. موفق باشيد!
    باز هم سلام آقاي فرهنگ اميدوارم حالتون خوب باشه
    خيلي خيلي شرمنده من فراموش کردم ادرس وبلاگمو براي شما بذارم .
    هردو وبلاگ خودمه خيلي خوشحال ميشم با شما ارتباط بيشتري داشته باشم .
    Emshab121.blogfa.com
    پاسخ

    سلام.از اينکه باز هم به سديد کاشان سر زديد و آدرس وبلاگ خودتان را گذاشتيدممنون و سپاسگزارم. دو تا از داستان هاي شما را تا اين لحظه مطالعه کرده ام و لذت برده ام. استعداد بسيار خوبي در نوشتن داريد و چون زحمت هم مي کشيد مطمئن هستم که در اين مسير گردنه هاي سخت را طي خواهيد کرد و به قله ها ي ادبيات طنز داستاني دست خواهيد يافت.مي شود در جاي جاي داستان بچه ي تخس به معضلات اجتماعي اشاره کرد.هنرداستان نويسي اگر در خدمت پيام هاي ارزشمند نباشد کارکرد خود را از دست مي دهد. برايتان موفقيت روزافزون آرزو مي کنم.


    سلام

    من از شهر دارالمونين به شما سلام مي کنم

    در اين شهر روزگاري بزرگاني مي زيستند که تمام شهرهاي عالم حسرت مي بردند به آن.ولي امروز نمي دانم . شايد اين داستان شما کمي در مورد آن صدق بکند.را ه علاج چيست .عيدتان مبارک

    دست در دست هم دهيم به مهر ---ميهن خويش را کنيم آباد

    پاسخ

    سلام.كاري كه براي جلب رضايت الهي صورت گيرد، به عوالم بالا صعود مي كند و براي هميشه ماندگار مي شود.همان طور كه خود خدا لايزال است،كاري هم كه رنگ خدايي پيدا كند زوال ناپذير مي گردد.كارهايي كه علما و دانشمندان گذشته انجام مي دادند از همين سنخ بود.البّته علماي ما امروز نيز همين گونه اند،امّا نخبگاني هم داريم كه به جز سهام خواهي و منفعت طلبي به چيز ديگري نمي انديشند‍ بنابر اين نمي توان انتظار داشت كه پيرامون خود را متحوّل سازند. به نظر مي رسد كه وضعيّت عمومي و غالب امروز شهر بيشتر از نوع دوم باشد. اميدوارم روزي برسد كه جوّ غالب ،كار براي خدا و انتظار اجر و پاداش نيز از خود خدا باشد. روزي مقدّر يك حقيقت است كه بايد به آن ايمان آورد. ان شاء الله! از اين كه به اين وبلاگ سر زديد ممنون و سپاسگزارم.
    سلام آقاي فرهنگ اميدوارم حالتون خوب باشه .سال جديد رو تبريک ميگم. اميدوارم سال خوبي داشته باشيد.
    بنده هم اهل کاشان هستم . از اينکه تونستم وبلاگت تون رو پيدا کنم خيلي خيلي خوشحالم. خالي از اغراق وبلاگ پرباري داريد . قلم طنزتون هم بسيار خواندني است.
    داستان "دومينوي شهر هرت" و "سالهاي دور از خانه" را خواندم خيلي زيبا و جالب بود.
    موفق و مويد باشيد
    پاسخ

    سلام. از آشنايي با شما خوشوقت و خوشحالم. متقابلاًسال نو را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و برايتان تندرستي و شادكامي آرزو مي كنم. شما هم بسيار هنرمندانه و با صميميت تمام احساسات خودتان را ابراز داشته ايد.اين نقد و نظرها بهترين مشوق امثال بنده است كه با تلاش و نشاط بيشتري فكر كنيم و بنويسيم تا دوستان خوبي مانند شما را پيدا كنيم.خوشحال مي شوم چنانچه وبلاگ يا ايميلي داريدمعرفي كنيدتا ارتباط بيشتري ايجاد شود. سبب تأخير در پاسخ هم تعطيلات نوروز و مسافرت بود كه فرصتي براي ارتباط اينترنتي وجود نداشت. موفق و مؤيّد باشيد!

    سلام عليکم.از شما دوست بزرگوار خواهشمندم به وبلاگ قيدار شهر جد پيامبراسلام سر زده و نظر حکيمانتان را در مورد بهتر شناساندن اين پيامبر الهي بفرمائيد.ممنونم

    پاسخ

    سلام عليكم و رحمت الله !از وبلاگ خوب و ارزشمند شما ديدن كردم و از اطلاعات تاريخي و فرهنگي مناطق پيرامون شهرستان خدابنده بهره بردم. رسانه ي بومي جذّابيّت خاصي دارد كه رسانه هاي عمومي ندارند،و اين به سبب آن است كه مطالب آن اصيل تر و تازه ترند و آن چه از دل برآيد لاجرم بر دل مي نشيند. اميدوارم سال خوبي داشته باشيد و بنده هم اين توفيق را داشته باشم كه زود به زود به وبلاگتان سر بزنم و از مطالب خوبتان استفاده كنم.

    با سلام و احترام

    فرا رسيدن سال نو را خدمت حضرتعالي و خانواده بزرگوارنان تبريک عرض مينمايم و آرزومندم در ظل توجهات حضرت بقيه الله الاعظم (عج)سالي سرشار ار موفقيت و شادکامي داشته باشيد،ان شاءالله

    پاسخ

    سلام عليكم و رحمت الله !از وبلاگ خوب و ارزشمند شما ديدن كردم و از اطلاعات تاريخي و فرهنگي مناطق پيرامون شهرستان خدابنده بهره بردم. رسانه ي بومي جذّابيّت خاصي دارد كه رسانه هاي عمومي ندارند،و اين به سبب آن است كه مطالب آن اصيل تر و تازه ترند و آن چه از دل برآيد لاجرم بر دل مي نشيند. اميدوارم سال خوبي داشته باشيد و بنده هم اين توفيق را داشته باشم كه زود به زود به وبلاگتان سر بزنم و از مطالب خوبتان استفاده كنم.

    يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

    يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد را خدمت شما دوست بزرگوارم  تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي حضرتعالي و خانواده گرانقدرتان مسئلت مينمايم. 

    پاسخ

    سلام. متقابلاً حلول سال نو را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و برايتان تندرستي و موفقيّت روز افزون آرزو مي كنم.همواره عزيز و سربلندباشيد!

    يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

    يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد را خدمت شما دوست بزرگوارم  تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي حضرتعالي و خانواده گرانقدرتان مسئلت مينمايم. 

    پاسخ

    سلام. متقابلاً حلول سال نو را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و برايتان تندرستي و موفقيّت روز افزون آرزو مي كنم.همواره عزيز و سربلندباشيد

    يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

    يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد را خدمت شما دوست بزرگوارم  تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي حضرتعالي و خانواده گرانقدرتان مسئلت مينمايم. 

    پاسخ

    سلام. متقابلاً حلول سال نو را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و برايتان تندرستي و موفقيّت روز افزون آرزو مي كنم.همواره عزيز و سربلندباشيد

    يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

    يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

    حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشد را خدمت شما دوست بزرگوارم  تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان براي حضرتعالي و خانواده گرانقدرتان مسئلت مينمايم. 

    پاسخ

    سلام. متقابلاً حلول سال نو را خدمت شما و خانواده ي محترم تبريك مي گويم و برايتان تندرستي و موفقيّت روز افزون آرزو مي كنم.همواره عزيز و سربلندباشيد