• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : طنز سياسي:خوابنامه ي تحريم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام وخسته نباشيد
    حقير هم از اينکه خيلي دير شمارا شناختم عذرخواهم
    واز اينکه شما را در وبلاگم شناختم بازهم عذرخواهم وکاش حضورا
    با شما اشنا ميگشتم بهرحال روزگاره مراخواهيد بخشيد
    وانشالاه از اين پس بيشتر خدمت شما خواهم رسيد
    وبا اغتخارهم شمارا لينک نمودم
    ذاکرالحسين سيد رضا راستگو
    پاسخ

    سلام! از آشنايي با شما خوشوقتم. البته افتخار آشنايي با اخوي هاي شما را از زماني که نوجوان بودم و از آغاز عضويت در کتابخانه آيت الله مدني (ره) مدرسه ميانچال که آن زمان در طبقه ي بالاي درب ورودي حوزه و مسجد بودداشته ام. به حاج آقا محمد اخوي هم پيش از آن که به تدريس در دانشگاه کاشان اشتغال يابند، همان پيش از انقلاب چون اهل شعر بودند ، گاهي در مجالس شعر خواني شرکت مي کردندارادت داشتم و شخصاً از آثار ايشان لذت مي بردم به ويژه آن که در کسوت روحانيت بودند و اين براي من بسيار جالب بودکه يک روحاني بسيار شيک.اهل شعر و ادبيات باشند. سلام بنده را خدمت آن دو بزرگوار ابلاغ بفرماييد.در ضمن آدرس وبلاگ شما را در پيوندهاي روزانه قرار دادم تا همواره به يادتان باشم. موفق باشيد!
    سلام مرد خدا از ياد ها نمي روي چون با صداقت كار كردي
    يادش بخير كه شجاجانه در مقابل قبيله نفاق ومزدوران دورويي چون كوهي وديگران ايستادي خدا نگدارت باشد
    پاسخ

    سلام! سرکارخانم سرافراز از لطف شما ممنون و سپاسگزارم.مايه افتخار بنده بوده است که مديران فعالي چون جناب عالي در آموزش و پرورش منشأ خدمات فراواني بوده اند. موفق باشيد!
    + رضا داوودي 
    سلام عليکم برادر. اميد است خداوند روز قيامت به ما سه نفر بي عقل ~به تعبير جنابعالي~که با کاغذپاره خواندن قطعنامه ها و تحريم ها و ضعف تدبير و درتتيحه آن ايجاد گراني تورم بيکاري اضمحلال توليد داخلي و کاهش بيسابقه ارزش پول و سزمايه ايراني موجب خسارت به ميليونها هموطن شديم به نسبت سهممان در اين شاهکار تاريخي پاداش مناسب عنايت فرمايد.
    پاسخ

    سلام داداش!شما كه نبايد اين گونه فرمايش كنيد.به تعبير شما عاقل آن هايي هستندكه بار خودشان را بسته اند و هيچ نگراني از بابت كاغذپاره هاي قطعنامه و تحريم ندارند.ولي خب شما هم از خودمانيد زيرا از تورم و كاهش ارزش ريال سخن گفته ايد.الله وكيلي اگر از طبقه ي ما انقلاب كرده ها هستيد ديگر از مترفين و قارون ها و جبهه ي استكبار به رهبري آمريكا و اسراييل دفاع نفرماييد. زيرا فقرا و پابرهنه ها را با غارتگران بين المللي ميانه اي نيست. اگر هم از فقراي ترسو هستي پس اي برادر براي چه زبانت را براي خودي ها دراز مي كني ؟كمي هم دشمن شناس باش ! عزت زياد!
    + رضا داوودي 
    سلام عليکم برادر. دقيقا بنده هم مثل شما و برادر دکتر احمدي نژاد فکر ميکنم تحريمها و قطعنامه ها بيفايده و کاغذ پاره است ولي مشکل ما آنحاست که متاسفانه آنهايي که عقل را به رسميت ميشناسند ،اينطور فکر نميکنند!
    پاسخ

    سلام عليكم و رحمت الله!تقبّل الله اعمالكم اي برادر! از اين كه با مجانين روزگار وجه اشتراك پيدا كرده ايد مايه ي خوشوقتي فراوان است و جا دارد كه به شما تبريك بگويم .نمي داني كه از مصاحبت با شما چه قدر لذّت مي برم . تا ديروز فكر مي كردم كه تحريم كنندگان و صادر كنندگان قطعنامه رزق و روزي مارا مي رسانند با تذكّر شما به خود آمدم و ديدم كه قادر به درك عمق اين فاجعه كلفت نيستم زيرا از داشتن عقل حسابگرمادي معاف شده ام . قربان خودم كه خر ندارم/ از كاه و جوَش خبر ندارم. شما ناراحت آن هايي نباشيد كه عقل خود بنياد را به رسميّت نمي شناسند زيرا خدايي دارند كه كاغذ پاره هاي تحريم و قطعنامه در نزدش طنز و فكاهه است . خدا به ريش كساني مي خندد كه اين كاغذ پاره ها را جدّي گرفته اند ! عزت زياد!

    دوره هاي مختلف آموزشي به صورت مجازي با کادري با تجربه به صورت کاملا رايگان

    محل برگزاري : مسنجر الفور اي

    براي کسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاس ها و آشنايي با مسنجر الفور اينجا را کليک کنيد

    پاسخ

    سلام! از اينكه به سديد سر زديد ممنون و متشكرم. متقابلاً به وبلاگتان آمدم و پس از مطالعه اين پيغام را گذاشتم. موفق باشيد! سلام! وبلاگ بسيار با ارزش و جذّابي داريد. همان معنويت هشت سال دفاع مقدّس را به خوبي تداعي مي کند. در مورد خاطره ي برادر جانباز حاج علي محمّد سيف اللهي، يک اشکال نگارشي وجود دارد و آن انتقال راوي از اوّل شخص به سوم شخص است که سبب مي شود مخاطب يکدفعه سرگردان شود.کپي متن را اين جا قرار مي دهم و زير فعل ها خط تيره مي گذارم تا اگر اين ايراد وارد بود، اصلاح بفرماييد: خودم را به جناب سروان سلامي رسوندم و گفتم مي تونم بدون سر و صدا وارد سنگرش بشم و کارش رو بسازم ، ايشون اجازه نداد و سخت مشغول رسم سنگر هاي آنان روي کاغذ کالک شد . من کمي جلوتر رفتم همان کسي که وارد سنگر شده بود از سنگرش بيرون اومد ضامن نارنجکي که در دستش بود کشيد و آن را به طرف پرتاب کرد [ منظور چه کسي است؟]روي زمين نشستم تا ترکشها به بدنه ي خاکريز بخورد ولي ترکشي چشم راستم را رفت و تمام صورتم غرق در خون شد وقتي به بيمارستان دزفول رسيديم گفتند بايد چشمت را تخليه کنيم و من شکايتي نداشتم .

    دوره هاي مختلف آموزشي به صورت مجازي با کادري با تجربه به صورت کاملا رايگان

    محل برگزاري : مسنجر الفور اي

    براي کسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام و اطلاع از برنامه کلاس ها و آشنايي با مسنجر الفور اينجا را کليک کنيد

    پاسخ

    سلام! از اينكه به سديد سر زديد ممنون و متشكرم. اين مسنجر الفور باز نشد. احتمالاً در زمان پر ترافيكي وارد شده ام در هر صورت به وبلاگتان مراجعه كردم و پس از مطالعه اين پيغام را گذاشتم. موفق باشيد! سلام! وبلاگ بسيار با ارزش و جذّابي داريد. همان معنويت هشت سال دفاع مقدّس را به خوبي تداعي مي کند. در مورد خاطره ي برادر جانباز حاج علي محمّد سيف اللهي، يک اشکال نگارشي وجود دارد و آن انتقال راوي از اوّل شخص به سوم شخص است که سبب مي شود مخاطب يکدفعه سرگردان شود.کپي متن را اين جا قرار مي دهم و زير فعل ها خط تيره مي گذارم تا اگر اين ايراد وارد بود، اصلاح بفرماييد: خودم را به جناب سروان سلامي رسوندم و گفتم مي تونم بدون سر و صدا وارد سنگرش بشم و کارش رو بسازم ، ايشون اجازه نداد و سخت مشغول رسم سنگر هاي آنان روي کاغذ کالک شد . من کمي جلوتر رفتم همان کسي که وارد سنگر شده بود از سنگرش بيرون اومد ضامن نارنجکي که در دستش بود کشيد و آن را به طرف پرتاب کرد [ منظور چه کسي است؟]روي زمين نشستم تا ترکشها به بدنه ي خاکريز بخورد ولي ترکشي چشم راستم را رفت و تمام صورتم غرق در خون شد وقتي به بيمارستان دزفول رسيديم گفتند بايد چشمت را تخليه کنيم و من شکايتي نداشتم .
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 5 مهر 91 نوشته (خوابنامه تحريم!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام.از حسن توجه شما ممنون و سپاسگزارم. موفق و منصور باشيد!