• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : ادغام فرهنگي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن احمدوندي 

    سلام عزيز

    خوبي؟

    دلم برات تنگ شده، اميدوارم که خوب باشي!

    چه خبر ؟؟؟

    پايان نامه ات در چه وضعيتيه؟؟؟

    پاسخ

    سلام. به مرحمت جناب عالي خوبم. پايان نامه هم به لطف الهي روزهاي پاياني خود را طي مي كند.ان شاءالله در جلسه دفاع حضور داشته باشيد!
    با نقد سخنان اخير ميرسيد محمد يثربي بروز شديم . منتظر شنيدن نظرات شما هستيم.يا علي
    پاسخ

    سلام! از اين كه به سديد كاشان سر زديد،ممنون وسپاسگزارم.موفق باشيد!
    از من به تو اي احمد فرهنگ سلام
    وي جلوه ي آفتاب يکرنگ سلام
    دل اين که به خون نشسته از تنهايي
    مي کرد بهانه ي تو شد تنگ سلام.
    پاسخ

    برادر عزيز و ارجمندم جناب آقاي خوش عمل،سلام و درود خداوندي بر شما باد!باز هم از لطف و محبت شما تشکر و سپاسگزاري مي کنم.با اين رباعي زيبا بنده را شرمنده کرديد.عواطف ظريف و نيرومند شما ستودني است.اي کاش يک هزارم توانمندي شما را داشتم و مي توانستم آن طور که شايسته است، پاسخگوي سروده ي اخوانيه ي شما باشم.شما وظيفه ي استادي خودتان را در طول اين سي و چهار پنج سال رفاقت و دوستي، به درستي و اقتدار انجام داده ايد ولي بنده شاگرد مستعدي نبودم .هنوز نقدهاي شما را بر سياه مشق هاي به اصطلاح شعري خودم،حفظ کرده ام و هرچند مدت يک بارکه دلتنگ شما مي شوم و چنانچه در کاشان باشم، با ديدن آن هاخاطرات گذشته را مرور مي کنم.اين را از اين باب در اين جا ذکر کردم تا همگان با مراتب انسان دوستي و پا به خير بودن شما بيش تر آشنايي پيدا کنند.شعر کودک فلسطيني نيز مانند ديگر اشعار شما کاملا متعهدانه،هنرمندانه و سازنده ي روح و شخصيت مخاطبان سليم النفس است.موفق و تندرست و پايدار باشيد!

    پاسخ

    سلام.عيدتان مبارك!از اين رباعي لذت برديم:آواز خوش ترانه اي مي آيدخوش حالي بي كرانه اي مي آيدبا شور و شعف چلچله ها مي خوانند:سيد علي خامنه اي مي آيد.
    وَأَوْفُواْ بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ كَانَ مَسْؤُولًا
    پاسخ

    سلام.عيدتان مبارك!از اين رباعي لذت برديم:آواز خوش ترانه اي مي آيدخوش حالي بي كرانه اي مي آيدبا شور و شعف چلچله ها مي خوانند:سيد علي خامنه اي مي آيد.
    • بخشش
    • سوره مبارکه بقره
    • آيه شريفه 254
    • يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَنفِقُواْ مِمَّا رَزَقْنَاكُم مِّن قَبْلِ أَن يَأْتِيَ يَوْمٌ لاَّ بَيْعٌ فِيهِ وَلاَ خُلَّةٌ وَلاَ شَفَاعَةٌ

    • معناي آيه:

      اي کساني که ايمان آورده ايد از آنچه به شما روزي داديم انفاق کنيد پيش از آنکه روزي رسد که خريد و فروش در آن نيست و دوستي و شفاعت هم نيست........

    • پيام آيه:

      ايمان به خدا و قيامت، عامل حضور در همه ي کارهاي خبر است. از جمله بخشندگي. امام علي (ع) فرمودند: « دنيا تجارت خانه ي دوستان خداست. يعني دوستان خدا با بخشندگي و کارهاي خير، آخرت خود را آباد مي کنند اما ديگران دنيا را براي دنيا مي خواهند.

    پاسخ

    سلام.طاعات و عبادات شما مقبول حق باد! پيشاپيش عيد سعيد فطر را نيز تبريک مي گويم. زلزله ي آذربايجان هم واقعه اي تلخ و ناگوار بود.ان شاء الله به لطف الهي و همت مردم، مناطق تخريب شده آبادان تر از گذشته خواهد شد.از اين که به سديد کاشان سر زديد و پيغام فرهنگي زيبايي گذاشتيد،ممنون و سپاسگزارم. از مطالب ارزشمند و سراسر هنر و جذابيت وبلاگ شما نيز بهره مند شديم. موفق باشيد!
    + فهيم 
    التماس دعا
    پاسخ

    سلام.از اينکه به سديد کاشان قدم رنجه مي کنيد ممنوم. ياد شادروان سمندريان نيز به خير باد! براي رشد و باروري تئاتر ايران زحمت فراواني کشيده اند. از اشعار زيبايتان هم لذت برديم.حسن کار در اين است که همه را به فکر وا مي دارد و هرکس به فراخور تجربه و کشش ذهني خويش، از شيريني هاي آن برداشت مي کند.با تصاوير زيبا نيز هنر را تمام کرده ايد. موفق و سر بلند باشيد!

    سلام جناب آقاي فرهنگ. طاعات و عبادات شما مقبول. جسارتا از متن زيباي حضرتعالي در معرفي نخستين جشنواره وبلاگ نويسي افق آينده به آدرسwww.ifblog.ir استفاده شده است. ان شاالله ما را عفو مي فرماييد. خداوند بر توفيقات شما بيفزايد. ايدکم الله...
    پاسخ

    سلام عليكم؛خيلي تلاش كردم تا از طريق آدرس ياد شده وارد سايت شوم و متأسفانه نتوانستم.فقط در مبادله ي ايميل ها اين يادداشت را ديدم. جز با زبان تشكر و سپاس، چگونه مي توان محبت هاي شما را پاسخ گفت.دعاي خير اهل ايمان بدرقه راهتان باد!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ سه شنبه 10 مرداد 91 نوشته (ادغام فرهنگي) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليكم.محبت كرديد.ممنون و سپاسگزارم.