• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : دنباله نمايش خاله رو رو(2)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام 
    باحال بود
    پاسخ

    سلام! متشکرم.باز هم به ما سر بزنيد!موفق باشيد.
    + محمد 
    سلام
    چرا هرکار ميکنم نميشه عضو بشم؟
    پاسخ

    سلام! اين وبلاگ نظام عضوگيري ندارد. کسي که قالب را طراحي کرده اين بخش را قرارداده است تا چنانچه شرکت يا مجموعه اي در نظر داشت از اين بحش بهره برداري نمايد. شما همين که محبت مي کنيد و وارد اين وبلاگ مي شويد و نقد و نظر مي گذاريد با ما پيوند يافته ايدو ما شما را برادر حود مي دانيم.برايتان سلامت و تندرستي و موفقيت آرزو مي کنم.
    + محمد 
    سلام
    چراهرکار ميکنم نميتونم عضو بشم
    پاسخ

    سلام! اين وبلاگ نظام عضوگيري ندارد. کسي که قالب را طراحي کرده اين بخش را قرارداده است تا چنانچه شرکت يا مجموعه اي در نظر داشت عضو گيري کند از آن بهره برداري نمايد. شما همين که محبت مي کنيد و وارد اين وبلاگ مي شويد و نقد و نظر مي گذاريد با ما پيوند يافته ايدو ما شما را برادر حود مي دانيم.برايتان سلامت و تندرستي و موفقيت آرزو مي کنم.
    + ياس 

    سلام اگه تووبتون ازتصاويرهم استفاده کنيد زيباترميشه .هرچند الان هم مطالب خوبي داره
    پاسخ

    سلام.از لطف و محبت شما ممنون و سپاسگزارم.پيشنهاد خوب شما،در همان ابتداي راه اندازي اين وب، مورد بررسي قرار گرفته بود . به دو دليل از ادامه ي آن خودداري شد: يكي اينكه باز شدن صفحه را كند مي كرد و ديگر اينكه چون بخش قابل توجهي از تصاوير به سبب عدم پشتيباني شركت خدمات دهنده پس از مدت كوتاهي از روي صفحه محو مي شود. به هرحال سعي مي كنم از تصوير هم استفاده كنم تا رضايت همه ي مخاطبان را به دست آورده باشم. باز هم ممنونم. موفق باشيد!

    پاسخ

    سلام.خيلي محبت كرديد، از لطف شما ممنون و سپاسگزارم.