• وبلاگ : سديد كاشان
  • يادداشت : تاريخچه نمايش در كاشان(9)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محسن احمدوندي 
    سلام احمد جان
    اومديم خونديم و رفتيم.
    گفتيم يه ردي بذاريم نگي بي معرفته
    خيلي مي خوامت.
    پاسخ

    سلام آقا محسن گل! در رفاقت و دوستي بيستي! من هم مرتب به وبلاگت سر مي زنم و از آثار و اشعار زيبايت لذت مي برم اما چون مي بينم مخاطبانت پيش دستي كرده اند و گفتني ها را گفته اند، يك در ميان به عنوان ارادت چيزي مي نويسم و مي روم.اميدوارم در دانشگاه همديگر را ببينيم. سلام همكلاسي ها را برسان!حق به همرات!
    باسلام.من روباه پيررايک دولت چندچهره ميبينم وازاودفاعي هم نکرده ونمي کنم.پس چطورشمامرامتهم به طرفداري نموده ايد.من نظرات سياسيون را آورده ام تامخاطبان آنهارابيشتربشناسند،نه چيزديگري.موفق باشيدورستگار
    پاسخ

    سلام.بيان شما به گونه اي بود كه ايجاد سوء تفاهم مي كرد.نقل خبر را در انتها به عنوان سند آورديد و در ابتدا به وضوح ناراحتي خودتان را از قطع ارتباط با انگليس ابراز داشتيد.انتظار است كه جنايات اين رژيم پليدرا در برنامه ي وبسايت خود قرار دهيد. تيتر مطالبتان را از پيام رسان پارسي بلاگ مرور مي كنم و همواره زحمات و تلاش ها ي فراوانتان را براي اطلاع رساني تحسن مي كنم.حيف است در بعض موارد مطالب خوبتان ناقص بماند.براي مثال در مورد جبهه متحد اصولگرايان نقل خبر مي كنيد كه بسيار ارزشمند است ولي در مورد جبهه پايداري سكوت مي كنيد.شايد هم من بنده به هردو مطلب دسترسي پيدا نمي كنم، براي عمل به توصيه اسلام كه فرمود: اتّقوا من مواضع التهم :از محل سوء تفاهم دوري كنيد. مطالب شهه انگيز را با مطالب مكمل ، كنار هم قرار دهيد تا مخاطب به حقيقت ماجرا نزديك گردد.از اين كه تلخي گفتارم را تحمل كرديد، صميمانه از شماتشكر مي كنم و حلم و صبرتان را مي ستايم.اميدوارم شما هم راهنماي برادرتان در وبلاگ سديد كاشان باشيد.موفق و مستدام باشيد!